Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

GRATTIS!!! Mamma.

Av Ingrid-Kristin - 17 augusti 2014 13:36

 

 

Min mamma fyller 99 år imorgon Måndag 18 augusti.

 

Så jag har fullt upp idag,har bakat bullar,förberett tre

 

jordgubbstårtor,bara att garnera imorgon.Tänkte

 

bjuda personal o boende på mammas avd också.

 

Idag ösregnar det här,perfekt väder att baka i.

 

Min dotter kommer hit senare ikväll,då vi skall

 

hjälpas åt imorgon med födelsedagen.

 

 

                                       Kram:Ingrid

 

 

 

 

 
 
 linda

linda

17 augusti 2014 15:52

Hej , Vi har regn idag med ,, har vart ute på en liten rask motion,,, 99år inte dåligt, Jag tyckte att 90 år som min bror ,,var mycket ,, Ha en fin kväll,, Kramiz,, Linda ,,

http://lindas-bloggjanu.bloggplatsen.se

 
 linda

linda

17 augusti 2014 15:54

Går ej läsa texten ,, vadan detta språk????

http://lindas-bloggjanu.bloggplatsen.se

 
Eleonor

Eleonor

17 augusti 2014 20:48

Förstår att din mamma fyller år, men går ej att läsa texten. Vilket språk är den skriven på?
Kramis

http://surridurr.bloggplatsen.se

 
Ingrid

Ingrid

17 augusti 2014 21:03

Vadå för språk??? Jag förstår inte vad som hänt.Jag ser bara det jag
har skrivit på Svenska.Mycket märkligt.
Mvh:Ingrid

http://amandaaflisa.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

pearl1

18 augusti 2014 09:39

Hej....99 år, Grattis till din moder..
Inget konstigt med texten ....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards