Direktlänk till inlägg 20 juli 2016

Sommaren 2016

Av Ingrid-Kristin - 20 juli 2016 10:32

 





                                    Önskar er alla en fortsatt fin sommar.

 

 

                                             Mvh:Ingrid

 
 
Ingen bild

Annorlunda

23 juli 2016 00:56

Inte OK för nätet! Det är precis lika viktigt att tänka på HUR man beter sig på nätet, vad gäller bloggar, kommentarer,

sociala medier-jämfört med hur man beter sig IRL. Alltså i verkliga livet.


Det är definitivt inte ok att bete sig dåligt eller komma med negativitet eller hat bara för att du


sitter bakom en datorskärm. Det är däremot väldigt fegt och säger ganska mycket om dig som person ..


Och glöm inte att varje dator har ett IP-nummer och kan man något så när om datorer och nätverk,


så kan man spåra IP-numret. Och även datorn.





Oskrivna Bloggregler


1. Näthat och elakheter är aldrig OK. Om du nu stör dig så på personens inlägg eller innehåll varför då läsa,


eller ens kommentera?? Skärpning!




2. Det är definitivt ALDRIG Ok att sno eller kopiera ett inlägg, utan den personens samtycke!


Alla människor som har något uns av förnuft däruppe borde fatta det.


Då har man faktiskt ingenting i bloggvärlden att göra om man inte fattar det ..




3. Folk som kommenterar utan att känna mig och bara skriver "Allt bra? .."


Det går bara bort. Har du inte ens tid eller energi att läsa det jag skrivit och bara vill göra reklam


för din egen blogg .. då har du inget på min blogg att göra, faktiskt.


Vill du ha gensvar från mig-då får du faktiskt anstränga dig lite själv också!




4. Likaså personer som inte känner mig och "bara" vill göra reklam för tävling på sin egen blogg!


Det går också helt bort. Man har faktiskt 4 minuter över att läsa ett inlägg och skriva en rad.

Jag menar 4 minuter, det har alla ..


Jag tittar in hos så gott som alla, som kommentarar i min blogg, även dem jag inte känner :)


Och vill man inte ens läsa mitt inlägg & bara göra reklam för sin egen tävling-då kan man ju titta


in på nån annan blogg istället ..




Vad tycker du själv som läser? dela gärna med dig!


http://nouw.com/annorlundaannorlunda/profile

 
Anneli

Anneli

24 juli 2016 16:21

Vilken vacker bild. Hoppas att du har haft en bra födelsedag/födelsedagar.
Sitter o väntar på att tiden ska gå för snart är det dags för en utflykt, hoppas på fint väder så jag kan fota lite.
Ha en fin kväll, kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Bosse Lidén

Bosse Lidén

25 juli 2016 14:57

Wow! Vilken underbar sommarbild du lagt in.
God fortsättning på sommaren. Hälsa den där gulliga vita "saken" på fyra ben.
Kram Bosse

http://bosseliden.wordpress.com

 
Ulla Anderstedt

Ulla Anderstedt

28 juli 2016 22:51

Önskar Dig en fin fortsättning på sommaren! Här är kvavt just nu, en regnskur skulle kännas fint. Annars ä allt bra, väntar på att Pontus valpen ska komma till mig på fredag. Har då varit utan honom i tre veckor. Han har varit på landet med dottern. kram

http://kajsastina.blogspot.com

 
madanbloggplatse.se

madanbloggplatse.se

5 augusti 2016 20:58

Tack för kommentaren Det är bara bra , Det har varit full rulle hela sommaren,, men nu har dom alla åkt ,, Fick just en Video hälsfrån Dom ,, De är hos gammelmorfar på Hölö Det var full fart i Poolen,, Max & Vincent & Mira de älskar att bada, Min dotter är även där ,,så hon passade på att skicka denna V,H ,, Ha en fin fortsättning på sen sommaren ,, Kramiz Linda,, Måste frågga dig ,Hur är det med din mamma?

http://Linda

 
madanbloggplatse.se

madanbloggplatse.se

5 augusti 2016 21:00

Glömde säga till dig jag har Instagram ,,( Mormor Linda)

http://Linda hpib

 
Lollo

Lollo

8 augusti 2016 19:13

Är hemma igen efter drygt 3 veckor å sjön. Haft det härligt :)
Hoppas att din sommar också varit bra hittills :D
Kram

http://https://imitttankerum.wordpress.com

 
Anneli

Anneli

11 augusti 2016 16:43

Jag tittade på bilden på Mia igen, hon är så underbart söt. Du får gärna lägga ut fler bilder på henne.

Hoppas att du har en bättre sommar, eller ett bättre väder än jag har här. Vi har haft höst ganska länge nu, kallt 10*, blåsigt, regnigt, lite åska o lite sol.. Jag är så besviken o känner mig "lurad" på sommaren, ja det var likadant förra sommaren.

Ha en fin kväll, kramar ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Skapa flashcards