Direktlänk till inlägg 8 november 2016

Vår älskade Mia

Av Ingrid-Kristin - 8 november 2016 15:01

  Mia så duktig du har varit,och en liten pigg vovve

 

                     har du blivit igen,nu behöver du inte löpa mer,

 

                     och må så dåligt som du gjorde.Operationen gick

 

                      bra,och såret på magen har läkt jättebra,och kragen

 

                      behöver du inte mer.Nu är det lek,promenader,

 

                      aktivering mm.Men inte för höga hopp utan ta

 

                      det lugnt några veckor till.

 

                       Fotot är från 2015.

 

                                                  
               Mvh:Ingrid

 

                                                  
                     

 
 
pearl1

pearl1

9 november 2016 11:42

Hej.. Vad bra beslut ni tagit både för er och vovven.
Nu kan ni bara njuta av varandra utan en massa "gnäll"..LoL...
Kram..

http://Bloggplatsen

 
Ingen bild

Gun

14 november 2016 07:43

En riktig sötnos, känner igen rasen, grannen mittemot passar ofta sina söners hundar, den ena som din Mia fast han heter Max och den andra ett yrväder som också är så söt krullig svart med pigga pepparkornsögon, det är Nicke...

 
Bosse Lidén

Bosse Lidén

18 november 2016 09:28

Höstkram till söta Mia.

http://bosseliden.wordpress.com

 
Anneli

Anneli

28 december 2016 00:49

Lilla söta Mia. Vad duktig hon är.. Hon är så underbart söt.. Hoppas att ni har haft en fin jul.

Min jul var jag hos sonen o det var jättetrevligt men det kändes tomt bara för att Teddy inte var med mig. När jag kom hem så var det kallt o tyst.. Jag saknar honom så det gör ont i mig.
Nu är det bara Nyår kvar sen kanske det lugnar ner sig.

Krama om Mia från mig. Kramar o ha de bra ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Skapa flashcards