Alla inlägg under maj 2015

Av Ingrid-Kristin - 22 maj 2015 15:16

 

 

 

Mitt älsklingsställe där vi oftade brukade promenera

 

med Nellie när hon fanns till.Nu är det lilla Mia,som

 

har hunnit bli 7 månader.Idag var det något kallt

 

endast 12gr,fotot är några år.Jag hade det på mitt

 

inlägg när Bloggspace fanns,saknar fortfarande denna

 

blogg.Strandtriften är oerhört vacker när den blommar.

 

Jag kommer att göra ett uppehåll med mitt bloggande.

 

Har nämnligen födelsedagar och studentfest framöver.

 

Samt min mamma(99år) behöver min hjälp något

 

mer,fastän hon har fin omvårdnad av en underbar 

 

personal,så vill jag finnas hos henne lite oftare.

 

Önskar er alla en underbar sommar.

 

                             

                                     Mvh:Ingrid

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Ingrid-Kristin - 17 maj 2015 09:50

 


En promenad i bokskogen,denna vackra skira grönska

 

är ju så underbar vacker.

 

Idag har vi ett mycket blåsigt väder,fast solen tittar

 

fram emellanåt.

 

                                Mvh:Ingrid

 

                        

Av Ingrid-Kristin - 5 maj 2015 20:11

 



Premiär idag,ack! så gott.Jag lägger den i lite saltat

 

vatten med en liten skvätt citronsaft,och en liten

 

nypa socker,samt smör. Vi har fått en ny fiskaffär

 

som heter Hav 57'.Och då köpte jag spättafileèr,

 

som var så goda.Jag tycker att jag mår bättre av

 

att äta fisk,än kött ibland.

 

Nu ösregnar och åskar det här ikväll.

 

Så jag önskar er en God-Natt.

 

                               Mvh:Ingrid

 

 

Skapa flashcards