Alla inlägg under augusti 2015

Av Ingrid-Kristin - 26 augusti 2015 09:46

   



Fick ett par kort skickat till mig,från min dotter som köpt

 

en liten Birmakattunge.Han skall heta "Prinsen".

 

Så jättesöt och fin i teckningen.

 

                                                  
        Mvh:Ingrid

Av Ingrid-Kristin - 22 augusti 2015 19:25

                     


Här kommer ett potpurri på alla vackra blommor o tårtan

 

som min mamma fick på sin 100 års dag,att ej förglömma

 

ett telegram från Sveriges Kung o Drottning.Det får alla

 

som fyller 100 år.Och det har ju min mamma sett framemot,

 

snart i 1 år.Hon fick så mycket blommor så jag tar inte med

 

alla på bild,samt tre vackra halsband.Blev intervjuad och

 

fotograferad av tidningen också.Så nu är dessa två kalas över.

 

Ha en fortsatt solig helg.

 

                                       Mvh:Ingrid

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Ingrid-Kristin - 17 augusti 2015 21:35

     


                                           Mamma 17år

 

     

 

                                           Mamma 30 år

 

     

 

                                          Mamma 100 år.

 

  Grattis Mamma på Högtidsdagen den 18 Augusti 2015.

 

 

                                              Kram din dotter.

Av Ingrid-Kristin - 14 augusti 2015 21:32

 

 

Fick besök av min dotter och hennes fästman idag.

 

Alltid roligt när de har vägarna förbi.Bilden är från

 

Grebbestad där de varit på semester.

 

Mycket vacker skärgård i Bohuslän.

 

Visst är det fint i Sverige,och tur med vädret har de

 

verkligen haft också.

 

                                 Mvh:Ingrid

Av Ingrid-Kristin - 1 augusti 2015 20:55

 


Klematisen blommar.

 

Ha en fin Augusti månad.

 

                                 Mvh:Ingrid

Skapa flashcards