Direktlänk till inlägg 17 augusti 2016

Grattis!! Mamma.

Av Ingrid-Kristin - 17 augusti 2016 22:11

      Grattis!!  Mamma 101 år.

 

Är glad att just du Sonja blev min mamma.

 

Utan dej skulle livet ej vara detsamma.

 

Så många minnen från min barndom jag har.

 

Längst in i hjärtat jag dom bästa spar.

 

Du stöttade mej i mina beslut.

 

Och alltid ett vänligt ord på lut.

 

Min trygghet är i din varma famn.

 

                                                  
              Din dotter.

 
 
Inger Nilsson

Inger Nilsson

18 augusti 2016 17:22

Vilken fin bild och dikt du har tillägnat din mamma. Det är verkligen en aktningsvärd ålder att uppnå. Jag vill ge henne gratulationer i mängd.
Kram Inger

http://tremissar

 
Bosse Lidén

Bosse Lidén

20 augusti 2016 09:18

Nu blev jag rörd av din fina hyllning till din älskade mamma.
Kram Bosse

http://bosseliden.wordpress.com

 
pearl1

pearl1

20 augusti 2016 10:59

Hej
Vilka fina ord till din mor. De berör verkligen.
Kram

http://Bloggplatsen

 
Anneli

Anneli

2 september 2016 21:11

Grattis i efterskott ♥ Jag har för mig att jag grattade henne på instagram om jag inte minns fel.

Hoppas att ni har det bra o att vi får behålla sommaren lite till. Ja den har knappt varit här....

Ha en trevlig helg, kramar ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Skapa flashcards