Direktlänk till inlägg 14 augusti 2015

Grebbestad.

Av Ingrid-Kristin - 14 augusti 2015 21:32

 

 

Fick besök av min dotter och hennes fästman idag.

 

Alltid roligt när de har vägarna förbi.Bilden är från

 

Grebbestad där de varit på semester.

 

Mycket vacker skärgård i Bohuslän.

 

Visst är det fint i Sverige,och tur med vädret har de

 

verkligen haft också.

 

                                 Mvh:Ingrid

 
 
Lollo

Lollo

15 augusti 2015 01:10

Oj, vilken härlig utsikt. Jättefint!
Är det något jag kan känna jag saknat den här sommaren är mer av skärgården och båtlivet. Inte ens ett dopp i böljan har jag fått ...
Men ... förhoppningsvis kommer det fler somrar ... med bättre väder ... ;)
Kramis

http://https://imitttankerum.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards