Direktlänk till inlägg 22 maj 2015

Strandtrift.

Av Ingrid-Kristin - 22 maj 2015 15:16

 

 

 

Mitt älsklingsställe där vi oftade brukade promenera

 

med Nellie när hon fanns till.Nu är det lilla Mia,som

 

har hunnit bli 7 månader.Idag var det något kallt

 

endast 12gr,fotot är några år.Jag hade det på mitt

 

inlägg när Bloggspace fanns,saknar fortfarande denna

 

blogg.Strandtriften är oerhört vacker när den blommar.

 

Jag kommer att göra ett uppehåll med mitt bloggande.

 

Har nämnligen födelsedagar och studentfest framöver.

 

Samt min mamma(99år) behöver min hjälp något

 

mer,fastän hon har fin omvårdnad av en underbar 

 

personal,så vill jag finnas hos henne lite oftare.

 

Önskar er alla en underbar sommar.

 

                             

                                     Mvh:Ingrid

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
pearl1

pearl1

22 maj 2015 18:52

Hej..Kommer ihåg fotot från Bloggspace.. Vackert..! ( Saknar oxo )...
Har ngt. liknande vid Järavallen, mellan Häljarp och Barsebäck...( blommor)...
DU, TA nu din tid med din moder och tänk inte på "oss" bloggare"..
Ta vara på tiden... DEN, ÄR dyrbar......
Ha det såå gott o kram på dig.., vännen......

http://Bloggplatsen

 
Ingen bild

Gun

23 maj 2015 14:01

Förstår att du behövs för din mamma, vilken aktningsvärd ålder.Har dåligt samvete för att jag bara tillbringar några sommarveckor med min mamma, men som tur är har jag tre systrar som har lite kortare väg än vad jag har.
Ser fram emot nya inlägg efter pausen...

 
linda

linda

23 maj 2015 18:24

Kommer också ihåg den bilden på bloggspace,, saknar också den,, Jag har kontakt med några därifrån ,,alltid kul,, Har tänk fråga hur det är med din mamma ,,99år ,, Oj oj , Så ta väl vara på tiden med henne,, Bloggen kan vänta ,,jag går in på min blogg när jag känner för det,, Inte många besökare & inte så många att besöka ,, Ha en skön pingst & Kramiz Linda ,, här har vi haft en underbar dag ,, !!!

http://lindas-bloggjanu.bloggplatse.se

 
Johannes

Johannes

31 maj 2015 18:37

Hej Ingrid! Vad roligt att du fortfarande har en blogg, och tack för din kommentar på min! Längtar till sommaren och Halland när jag ser den här bilden.

Hoppas du får en trevlig sommar med dina nära.

http://johanoberg.wordpress.com

 
Ulla Anderstedt

Ulla Anderstedt

5 juni 2015 21:33

Vacker bild på strand på strandtriften! Förstår att du har fullt upp nu och att du vill träffa din mamma. Tittar in och önskar dig en skön helg! Äntligen har målaren gett sig iväg, det tog fyra dagar. Är nöjd med resultatet. Har värk i en axel efter allt fejande. I eftermiddags kom dotter K och flyttade tillbaka möbler i vardagsrummet. Nästa vecka ska jag på middag till min bror och på teater med dotter M (Stadsteatern). Hoppas nu att sommarvärmen äntligen kommer! Eftersom du nu gör blogguppehåll, önskar jag ig en skön sommar!

http://kajsastinablogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards