Direktlänk till inlägg 9 juli 2014

SAKNAR DIG NELLIE

Av Ingrid-Kristin - 9 juli 2014 23:15

 

Saknar dig vår fina trofasta vän.Tänk det är snart

 

5 veckor sedan du somnade in. Fortfarande hör jag

 

dina små tassar,ser dig ute i trädgården och

 

rulla runt på gräsmattan.Det är så tomt här hemma

 

ingen som möter oss vid dörren med glädje.

 

Oh,jag skulle så gärna vilja backa tiden tillbaks.

 

Kanske en gång i tiden vi möts,jag ser dig komma

 

springandes med glädje mot mig.

 

                                     

                                    Kram:Ingrid

 
 
Eleonor

Eleonor

10 juli 2014 00:22

Förstår så väl. Hundtassar, knarr i hundkorg mm hör man länge efteråt.
En röstekram

http://surridurr.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pearl1

10 juli 2014 10:59

Våra djur som gav så mycket kärlek , kommer för alltid att vara med oss....

 
terriermatte

terriermatte

22 juli 2014 13:17

Hejsan vännen.
Självklart möts du och Nellie igen och hon finns alltid i ditt hjärta. Det är plågsamt att förlora en älskad vovve men när förlusten inte känns så jobbig igen. Minns du henne med glädje och värme och all kärlek hon gav till dig och förgyllde din dag.
Kramar ifrån Marina och bebbarna

http://terriermatte.bloggplatsen.se

 
Lena-i -Lyckebo

Lena-i -Lyckebo

29 mars 2015 22:20

Har läst alla dina inlägg och stannade upp här. Så ledsamt att mista en älskad familjemedlem...jag gråter med dig. Mamma dog den 15/12 och livet måste starta om till en ny bana för mig som vårdat henne i så många år. Kram från mig...

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards