Direktlänk till inlägg 22 februari 2016

Mia på vinterpromenad.

Av Ingrid-Kristin - 22 februari 2016 20:28

 

 

 

Förra veckan på Torsdagen åter snö. Mia är nu 16 månader.

 

Gillar att busa i snön efter snöbollar.

 

Men när det slaskar då är det inte lika roligt längre,varken för

 

mig eller Mia.

 

                                   Mvh:Ingrid

 

 

 
 
Anneli

Anneli

22 februari 2016 22:08

Oh vad söt hon är. Hon är ju stora tjejen =)
Min gamle man skulle älska henne..
Dröm sött kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Lollo

Lollo

5 mars 2016 00:33

Vilken liten sötnos ... :D
Kram

http://https://imitttankerum.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards