Direktlänk till inlägg 8 januari 2016

Citat.

Av Ingrid-Kristin - 8 januari 2016 12:06

 



                                                  
          Mvh:Ingrid



                                                  
               

 
 
linda

linda

10 januari 2016 19:48

Kikar in & önskar dig en fin fortsättning på detta kalla snöiga året ,,Men vitt & vackert är det,, kul för alla barnen , dom älskar snö,,Idag är det 2g+ här ,, men ska bli kallare i vecken,, Ha en fin Kväll, Kramiz, Linda,,

http://lindas-bloggjanu.bloggplatse.se

 
Ulla Anderstedt

Ulla Anderstedt

11 januari 2016 20:03

Ett underbart citat! Hoppas du får ett gott år 2016. kram

http://kajsastina.blogspot.com

 
Ingen bild

Bosse Lidén

17 januari 2016 16:45

Han var en klok man som hade många andra fina egenskaper. Jag har alltid varit förtjust i tänkvärda citat. Fin bild.
Söndagskram från Bosse

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards