Direktlänk till inlägg 8 oktober 2015

Sjunger på sista versen.

Av Ingrid-Kristin - 8 oktober 2015 09:41

 

 

                I år har våra rosor blommat otroligt mycket.

 

                 Men nu börjar de att "Sjunga på sista versen"

 

                 Vi fick ett tipps av en god vän,att man skall

 

                 gödsla rosorna med brännnässelvatten.

 

                  Den som är intresserad kan googla på Odla.nu

 

                   Där står hur man skall göra.

 

                   Mvh:Ingrid

 
 
linda

linda

8 oktober 2015 19:02

Ja snart dags för mig med ,, men så tråkigt när dom blommar så fint,, Jag ska övervintra några ,, Rosen är väldigt vacker ,,& färgen,, Ha en fin kväll ,,Kramiz,, Linda..

http://lindas-bloggjanu.bloggplatse.se

 
Lollo

Lollo

8 oktober 2015 22:17

Hos oss har det mesta sjungit klart sedan en tid.
Vacker bild :)

http://https://imitttankerum.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards