Direktlänk till inlägg 26 september 2015

Svampskogen.

Av Ingrid-Kristin - 26 september 2015 14:31

 



Härlig dag i skogen,soligt,höstfrisk luft.

 

Hittade inte så mycket kantareller som vi

 

brukar,men Karl Johan blev det några

 

att steka till middagen,som består av majskyckling,

 

i stekpåse,lite mörare i köttet än vanlig

 

kyckling och godare i smak tycker vi.

 

Önskar en fin hösthelg.  Mvh:Ingrid

 

 

 
 
Ingen bild

Bosse Lidén

28 september 2015 16:31

Den där röda saken är vacker att se och att fotografera. Vilken fin helg det var. Utmärkt för att tanka energi i naturen.
Kram Bosse

 
Ulla Anderstedt

Ulla Anderstedt

28 september 2015 22:37

Härligt att gå i skogen. Jag läser att många plockat svamp i år. Det är så gott med kantareller. Fick av svärsonen då han plockat i Värmland. Idag har jag njutit av sensommarvärmen. Ha det gott!

http://kajsastina.blogspot.com

 
Eleonor

Eleonor

4 oktober 2015 20:43

Härligt foto! Håller med om att den faktiskt är vacker att titta på
Kram

http://surridurr.wordpress.com

 
Lollo

Lollo

5 oktober 2015 23:15

Det finns vackra svampar och det finns goda ... ;)
De Karl Johan jag hittade var alldeles för maskätna för att jag skulle vilja ta hand om dem. Men annars är det nog min favoritsvamp. Finns ingen svamp som smakar så mycket skog som Karl Johan ... :D
Kram

http://https://imitttankerum.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Skapa flashcards