Direktlänk till inlägg 8 september 2015

Solig Septemberdag

Av Ingrid-Kristin - 8 september 2015 10:28

 

 

Idag har vi en underbar solig dag,en runda ner till

 

"De gamla Fiskarestugorna" med lilla Mia.

 

 

                                            Mvh:Ingrid

 
 
Ingen bild

Gun

9 september 2015 06:26

Det ser verkligen så vackert och vilsamt ut, lyckans dig...

 
Eleonor

Eleonor

9 september 2015 22:01

Ser jättemysigt ut.
Kram

http://surridurr.wordpress.com

 
Lollo

Lollo

10 september 2015 21:55

Det ser skönt ut. Harmonisk miljö!

Böteslappen var äkta, tyvärr. I övrigt räknar jag inte med annat än att jag förlorat pengarna, oavsett hur fel det känns. Jag vet inget där maktfullkomligheten spelas ut i så stor grad som när det handlar om parkeringsböter.

Nu är det snart helg igen. Vart tar tiden vägen?
Kram

http://https://imitttankerum.wordpress.com

 
linda

linda

13 september 2015 17:46

Hej Jag har haft ett break,, får se om jag fortsätter här,, vilken härlig fridfull,, avkopplande plats,, ha nu en fin kväll,, Kramiz,, Linda,,

http://lindas-bloggjanu.bloggplatse.se

 
Ingen bild

Bosse Lidén

17 september 2015 08:47

En fin bild som lockar mig till platsen. Som utflyttad hallänning är jag nyfiken på var fotot är taget. Bloggkram Bosse

Ingrid-Kristin

17 september 2015 09:47

Hej,bor själv vid Hallandskusten,och fotot är
taget vid Särdal.

 
Ulla Anderstedt

Ulla Anderstedt

21 september 2015 00:09

Vilket härligt promenadmål. Mår hunden Mia bra? Har du lagt ut någon bild på henne, jag kanske har missat den. Ha en skön vecka. kram

http://kajsastina.blogspot.com

 
Miaannorlunda

Miaannorlunda

21 september 2015 23:34

Hej! Jag heter Mia och är en 44-årig två barns mamma och fru. Vi bor på landet på en gård. Min blogg handlar om familjen, ridning, våra hundar, promenader, hästar, stickning, smycke, göra handverk, scrapbooking och min vardag m.m

Här i denna blogg ska jag berätta om min vardag om mina svårigheter med diganoser m.m Vad jag gör på fritiden m.m Den ska också handar om min familj m.m

/E-mail: mia2@home.se

Jag skulle beskriva mig själv som pratsam, kreativ, rastlös och med en humor som få förstår sig på. Jag älskar att uttrycka mig kreativt, såsom måla fota, sjunga och skriva. Annars tycker jag om att lyssna på musik, hänga med sköna människor, plöja mig igenom tv-serier, dricka kaffe, äta sötsaker och en massa annat.
Här på bloggen skriver jag om in vardag och om psykisk ohälsa, och jag gör mitt bästa för att peppa, hjälpa och inspirera andra. Jag hoppas du finner detta intressant och fortsätter läsa.

Jag bloggar om hur det är att leva med aspberger, koncentrationssvårigheter och mkt mer. Även om hästar och ridning. Kika in vetja!

Det är ganska skönt att skriva som det är och får ut mina tanka öppet här. Vad som helst. Ett tecken på hjälp. Hur gör man en blogg så det kan nor ut till alla. Fundera på att skriva om mitt liv hur jag har det i mitt tråkia liv. Mina funderningar m.m

Kontakt: mia2@home.se

http://miaannorlunda.bloggplatsen.bloggplatsen.se

http://miaannorlunda.bloggplatsen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annonym

23 september 2015 20:48

Det har hande på Ljungby Ridklubb i Sickinge i helgen som var!



Helgens ponny tavlingar i Sickinge sluta i rena sabotage och fylleri på Ljungby Ridklubbens ridanlggningen o.sv m.m



Dessa barn var i 14 - 15 årsåldern men det fanns aven vuxna som betedde sig illa. Vissa av föraldrarna hade tagit sig alkohol och blev onyktra under kvallen.



Det ar valdigt beklagligt. Det brister i föraldra ansvaret riktigt ordentligt



Dar till kom det fram att föraldrar druckit sig onyktra.



Det har hant en gång till och det var ponny SM 2009.



Sabotaget r nu polisanmalt. Då anlaggningen ligger en bit utanför stan ar man övertygad om att det ar tavlingsdeltagare alternativt syskon till tavlingsdeltagare som ligger bakom.




HOPPTAVLING SLUTADE I SABOTAGE OCH FYLLERI!En saboterad tavlingsbana! Stökigt på hopptavlingen! Sabotage mot arrangörerna och föraldrar som var onyktra! Barn som saboterade och föraldrar som var onyktr

 
Ingen bild

Bosse Lidén

25 september 2015 08:39

Det är vackert längs kusten och jag har många smultronställen och minnen därifrån. Ex. Haverdal, Steninge och Ugglarp. Jag är från Halmstad men har även bott i Falkenberg.

Ingrid-Kristin

25 september 2015 09:37

Visst är det vackert,bor själv i Steninge.
Tycker mycket om Falkenberg också.
Mvh:Ingrid

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards