Direktlänk till inlägg 29 juli 2015

Hortensia.

Av Ingrid-Kristin - 29 juli 2015 13:41

 



      Hortensian blommar i år underbart.Nu får vi

 

      se hur Augusti månad blir.En önskan om varmare

 

      väder med sol.

 

                             Mvh:Ingrid




 
 
Lollo

Lollo

30 juli 2015 00:13

Blev så glad att höra av dig på bloggen ...
Vilken dag är det din mamma fyller år? Ge henne en 100-årskram från mig :D
Kraaaaaaaaaaaaam

http://https://imitttankerum.wordpress.com

 
Ulla Anderstedt

Ulla Anderstedt

30 juli 2015 14:17

Tänkte börja kika runt litet på bloggarna, hittade ditt inlägg med den vackra hortensiarabatten. Positivt att du också, liksom jag, ser fram emot augusti som kan bli vacker. Ha det gott! kram

http://kajsastinablogspot.com

 
Eleonor

Eleonor

30 juli 2015 22:44

Så vackert med alla skira färger.
Hur mår du och hur går det med er unghund? Gillar hon att bada, och tål hon saltvattnet?
Kramis

http://surridurr.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Skapa flashcards