Direktlänk till inlägg 26 juli 2015

ROSOR.

Av Ingrid-Kristin - 26 juli 2015 18:51

           


Jag fick en liten krukros av min mamma,när hon

 

besökte oss i början på juni månad.Har aldrig haft

 

tur med dessa krukrosorna,men oj som den har vuxit,

 

och slagit ut med stora vackra blommor. Den står

 

på inne altanen,vill inte sätta ut den i trädgården,

 

finns för mycket mördarsniglar, och rådjur som gillar

 

rosenknoppar. Idag har vi riktigt höstväder,med både

 

regn o blåst,endast 14gr.

 

                                     Mvh:Ingrid

 

 

 
 
linda

linda

26 juli 2015 19:56

Hej,, Mycket vacker ros ,, Jag har gula rosor ute i rabatten..,, en blommar nu,,Denna sommar har inte vart den bästa ,,men skönt idag,, Har passat på, & tagit reda på de fina dagarna , Så har det blivit mycket motion ,,för mig ,,,, Nu kom det lite regn ,,igen såg jag ,, Är så trött på regnet ,, Ha en skön kväll, Kramiz,, Linda,,

http://lindas-bloggjanu.bloggplatse.se

 
Lollo

Lollo

30 juli 2015 00:11

Underbart vackra blommor ...
Jag inser att jag missat att du haft lite hyss för dig här. Roligt om du kommer igång igen .... :D
Kramis

http://https://imitttankerum.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Skapa flashcards