Direktlänk till inlägg 1 juli 2015

Sommaren 2015

Av Ingrid-Kristin - 1 juli 2015 12:04

 



Äntligen varmt o soligt väder,som vi alla behöver

 

efter en kall vår.Önskar er alla en fin o avkopplande

 

sommar.

 

 

                               Mvh:Ingrid

 
 
linda

linda

1 juli 2015 18:33

Önskar dig detsamma,, så underbart att sommaren äntligen gjorde entre,, jag har vart ute halva dagen idag ,, nu blir det lite bloggande för mig ,, pga av vädret ,, & sommaren ,, ha en fin kväll, Kramiz,, Linda ,, vackra liljor ,, min mamma hade alltid dessa liljor,,

http://lindas-bloggjanu.bloggplatse.se

 
pearl1

pearl1

2 juli 2015 12:24

Hej... Vilka fina liljor.. Får de vara ifred från liljebaggar...??

http://Bloggplatsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Skapa flashcards