Direktlänk till inlägg 16 november 2014

Julmarknad Tjolöholms Slott

Av Ingrid-Kristin - 16 november 2014 20:26

 

 

I år anordnas Jul på Tjolöholms Slott,för 27:e året

 

i rad.Julmarknaden är en av Västsveriges största,

 

och under marknadsdagarna bjuds det på allt från

 

stämningsfull julmusik till doften av nybakat.

 

I de gamla häststallarna längre ned från slottet är de

 

flesta utställarna.Den 20 november åker vi dit med våra

 

vänner,förhoppningsvis en trevlig dag.

 

 

                                 Mvh:Ingrid

 

                            

 

 

 
 
Ingen bild

Gun

17 november 2014 11:52

Det ser ut som ett riktigt sagoslott, måste bli en härlig stämning att vandra runt runt där och så bra att dom här tjusiga byggnaderna används..

 
mlisan

mlisan

17 november 2014 21:07

Men så vackert! Min mamma brukade åka dit när hon var yngre berättade hon när vi passerade infarten på väg mot Ullared för några veckor sedan.. Hoppas ni kommer dit och att det blir en supermysig dag!

http://mlisans.blogg.se

 
Ingen bild

surridurr.wordpress.com

20 november 2014 22:12

Låter som en mysig grej att göra tillsammans med vänner.
Och miljön är ju superduper!
Jag har nog aldrig förstått var du bor egentligen. Lite vagt nära kusten, på östra, västra eller sydsidan?
Kramis
PS Väntar på de kommande fotona på nya valpen........

 
 linda

linda

28 november 2014 17:48

Ha en fin Advent Kramiz Linda,,,

http://lindas-bloggjanu.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards