Direktlänk till inlägg 20 augusti 2014

Översvämning år 2014

Av Ingrid-Kristin - 20 augusti 2014 21:23

     



Här kommer lite foton från idag Onsdag då vi körde 


förbi Getinge som är drabbat av översvämningar,


Mycket som var avspärrat in till byn.

 

Stackars de människor som fått sina hem vatten-

 

fyllda.

 

 

                                  Mvh:Ingrid






 
 
Ingen bild

Ewin

20 augusti 2014 21:38

Ja, har släktingar där. Deras bostäder har klarat sig än så länge.
Förskolan var under hot. Har kusin som jobbar där.

 
sex och samlevnad

sex och samlevnad

20 augusti 2014 22:50

kram på dig ingrid! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

http://xn--frspel-wxa.se

 
Ingen bild

pearl1abhi

21 augusti 2014 04:46

Usch Ja... Har läst och hört på nyheterna om detta...Hårt för de drabbade detta extremväder................!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards