Direktlänk till inlägg 19 augusti 2014

OBH-Nordica.

Av Ingrid-Kristin - 19 augusti 2014 20:44

 


Jag fick igår av min dotter en ny stekpanna,

 

som jag önskat mig i present när jag fyllde år i somras.

 

När vi var hos min mamma igår på kalas,

 

så i efterskott fick jag denna OBH-Nordica,

 

med keramisk beläggning tillverkad av 100%

 

naturmaterial.Jag invigde den idag,så jättebra

 

den var att steka mat i.Helnöjd

 

Tack!! min dotter.

 

                               Mvh:Ingrid

 

 

 
 
mlisan

mlisan

19 augusti 2014 21:51

Fin stekpanna, härligt med sådana presenter som man verkligen har nytta av! Kram

http://mlisans.blogg.se

 
Eleonor

Eleonor

20 augusti 2014 20:28

Vad roligt att du fick det du ville ha. Min äldste son har fåt en sådan av mig.
Tycker det här med stekpannor är svårt. Vad ska man ha? Hur ska de skötas?
Just nu har jag två varianter. Gjutjärn samt keramikpannor.
Kramis

http://surridurr.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards