Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Ingrid-Kristin - 19 augusti 2014 20:44

 


Jag fick igår av min dotter en ny stekpanna,

 

som jag önskat mig i present när jag fyllde år i somras.

 

När vi var hos min mamma igår på kalas,

 

så i efterskott fick jag denna OBH-Nordica,

 

med keramisk beläggning tillverkad av 100%

 

naturmaterial.Jag invigde den idag,så jättebra

 

den var att steka mat i.Helnöjd

 

Tack!! min dotter.

 

                               Mvh:Ingrid

 

 

Av Ingrid-Kristin - 19 augusti 2014 11:04

 





Jag har ju på mina inlägg visat många bilder på Nellie.


Här kommer en bild på Missan också.Tycker det är en

 

ganska så rolig bild på de små liven.Om ni tittar på

 

katten,så räcker hon ut tungan till Nellie,när hon är

 

framme för att ta hennes mat,fniss.

 

Fotot är från år 2010.

 

 

Vi märker av att Missan saknar Nellie också.

 

 

                                Kram:Ingrid

 









Skapa flashcards