Direktlänk till inlägg 18 augusti 2014

Regn,regn,regn,och åter regn.

Av Ingrid-Kristin - 18 augusti 2014 20:31

 

 

 

Min mammas födelsedagskalas är nu över.

 

Hon fick jättevackra blommor,en snygg

 

stickad sjal,en lyckad dag som hon var

 

nöjd över.

 

Som det har regnat här,från igår fram till nu har

 

vi fått 102mm regn.När vi åkte härifrån idag vid 11:00

 

då höll de på att pumpa ut vatten ifrån en del hus.

 

Man får passa sig för vattenplaning,när man kör bil.

 

Det har varit full rulle hela dagen,så nu säger jag

 

God-Natt & Sov-Gott.

 

 

                                        Kram:Ingrid

 

 






 
 
Eleonor

Eleonor

18 augusti 2014 21:26

Härligt. Nu är det svensk text!
Oj har ni haft så mycket regn? Här har varit ömsom mulet, ömsom soligt men inget regn.
Sov gott!
Kramis

http://surridurr.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

pearl1

19 augusti 2014 09:09

Hej... Hörde just på nyheterna om regnkaoset uppe hos er...Katastrofläge sägs det..!! Regn har vi oxo fått men bara 24 mm sammanlagt på 2 dar...Mera väntas tydligen i veckan o helgen som kommer..Nu, är det bara 1 år till din moder Jubilerar med 100, WoW....!! Kram..

 
Louise

Louise

23 augusti 2014 01:44

Så roligt att din mamma fick behållning av sin dag. Trevliga presenter ... :)
Hoppas att ni haft lika fint väder som vi idag i alla fall.

Nu blir det natti natti

http://imitttankerum.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards