Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

"BÅTABACKEN"

Av Ingrid-Kristin - 7 augusti 2014 21:01

 



En promenad idag vid "Båtabacken".Våra vänner rest

 

vidare till Jämtland.Känns alltid tomt inom en

 

när man skall ta avsked.

 

Jag har varit så ledsen idag,saknar vår lilla Nellie så

 

oerhört mycket.Det känns så fruktansvärt tomt inom en.

 

Det är nu 9 veckor sedan hon somnade in.

 

Svårt att riktigt beskriva denna saknad, för

 

de som aldrig haft något djur.Jag vet att livet måste

 

gå vidare,och det gör det också .Får försöka tänka på

 

alla de fina o roliga stunder som hon har gett oss.

 

Men det finns ingen längre som möter oss vid dörren

 

när vi kommer hem,med en sådan glädje.

 

Har suttit ute en stund i trädgården ikväll,så skönt

 

väder med +19gr.Mycket lättare att somna nu.

 

 

                                 Kram:Ingrid

 

 

 

 

 



 
 
Eleonor

Eleonor

7 augusti 2014 22:46

Absolut är det trist då man skiljs från vännerna efter att tillbringat några dagar tillsammans.
Sänder dig här en tröstekram.
Vet hur tungt det är då man förlorar sin hund. Den var ju en familjemedlem. Vet också att det blir lättare med tiden. Till slut blir de flesta minnen mest sådana som man fnissar eller skrattar gott åt.

http://surridurr.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

pearl1

8 augusti 2014 06:11

Sorgen efter en familjemedlem måste få ha sin tid även om det är många tunga dagar...Har själv ett par foton på våran Smulan hängandes vid datahörnan.....Styrkekramar...........

 
Ingen bild

Ewin

8 augusti 2014 21:05

Förstår så väl, för exakt 3 månader sedan, så förlorade jag lille Rico. Endast 6 år blev han. Sorgen måste få sin tid. Stor kram!

 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

8 augusti 2014 21:27

Saknaden släpper aldrig fast den tonas ner med åren. Saknar Alfa, Frida och Birka enormt. Kramisar

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

 
 linda

linda

10 augusti 2014 20:13

Hej ,, förstår dig,, min Sessan som jag fick ,,när jag började första klass,, Gud så jag saknade henne ,när de tog bort henne,, Tänkte faktiskt på henne i sommar när jag passerade huset,, Minnena kommer å går med tiden,, Ha en skön kväll,, Kramiz,,, Linda,, hittar inte länken??

http://lindas-bloggjanubloggplatsen.se

 
terriermatte

terriermatte

12 augusti 2014 12:26

Hejsan vännen.
Så klart att du saknar din lille Nellie och du gör helt rätt som sörjer henne. Man måste få sörja sina älskade djur när dem går bort för dem är ju mycket älskade familjemedlemmar. Men Nellie har en speciell plats i ditt hjärta och hon är alltid med dig.
Sköt om dig och ha en fortsatt mysig dag.
Kramar ifrån Marina och vovvarna

http://terriermatte.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards