Direktlänk till inlägg 2 augusti 2014

Borta Bra Men Hemma Bäst

Av Ingrid-Kristin - 2 augusti 2014 21:59

 


Har haft ett par fina dagar ,tillsammans med min

 

bästa vän o familj. Vi var i Borgholm,och

 

Köpmansvik,mycket varmt med hög luftfuktighet,

 

åskat två nätter i rad,så jag har inte sovit så  bra.

 

Alltid roligt att komma bort ifrån det vardagliga.

 

Tyvärr så springer tiden iväg så fort,man hinner inte

 

riktigt med allt man vill se.Får bli en längre

 

vistelse nästa gång vi besöker Öland.

 

 

                                     Mvh:Ingrid

 

 

 

 

 

                                 

 

 

 
 
Eleonor

Eleonor

2 augusti 2014 22:30

Trist det inte blev så mycket sömn för dig heller. Men förstår ni haft ett par bra dagar. Lagom åt dig!!!
Blev det badande av?
Kram

http://surridurr.bloggplatse.se

 
Ingen bild

pearl1

3 augusti 2014 09:08

Hej...Ja, "Borta bra men hemma bäst"...Inte mkt. åska här, inte...!!
Öland brukar ju få av den varan när det "drar" upp från Polen...

 
Louise

Louise

6 augusti 2014 13:00

Öland är en ö i min smak och som jag varit väldigt mycket på under alla år med båt- och bilresor dit, men det är även Gotland som jag skulle vilja besöka mycket mer än jag gjort i livet hittills.

Synd på sömnbristen, men förhoppningsvis tar du igen det.
Kram

http://imitttankerum.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards