Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

RESER TILL ÖLAND

Av Ingrid-Kristin - 28 juli 2014 10:24

 




Reser till Öland tidigt imorgon.Skall bli roligt att träffa

 

våra bästa vänner,som har ett sommarställe på ön.

 

Många år sedan jag satte ner mina fötter här.

 

Önskar er alla bloggvänner en fin vecka.

 

                                  Kram:Ingrid

 

 

 

 

 

 



  



 
 
Eleonor

Eleonor

29 juli 2014 22:35

Önskar dig såklart en riktigt skön vistelse på ön.
Kram, käraste vännen

http://surridurr.bloggplatsen.se

 
Louise

Louise

30 juli 2014 13:24

Hoppas att du får en fin vistelse på Öland ... :D
Kram

http://imitttankerum.wordpress.com

 
Ingen bild

Carina L

30 juli 2014 14:10

Hej! Jag svarade dej idag på min blogg...har inte varit hemma vid datorn.

 
Ulla

Ulla

30 juli 2014 23:15

Hoppas att veckan på Öland var fin. Har varit hos barnbarn i hus med pool och badat, far bort nästa vecka. Ha det gott! Vi hörs.
kram

http://:kajsastinablogspot.com

 
Ingen bild

linda

31 juli 2014 21:34

Hoppas in Ölands resa blir fin,, Mitt barnbarn Tess jobbar där i sommar ,,Jag kom hem igårmorse,, lite tomt & dylikt ,,så i morron blir det rundan,, om vädret tillåter ,, ha de fintKramiz,, Linda..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards