Direktlänk till inlägg 21 juli 2014

"JASMINTRUMPET"

Av Ingrid-Kristin - 21 juli 2014 17:42


Måste bara få visa så fint min "Jasmintrumpet" blommar i år.Fick denna blomma ifrån våra vänner


i Tyskland för 4 år sedan.Tror att det har att göra med värmen, att den kommit i blomning så fint.


Vi har nu +30 gr,faktiskt en aningen för varmt,vintermänniska som jag är(född i Jämtland)


Tyvärr är texten på mitt inlägg så liten text,får ingen ordning på den just nu.


Ha nu alla en fortsatt fin sommarkväll.


                                                  
                    Kram:INGRID





 
 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

21 juli 2014 18:04

Oj såååå vacker. Undrar om denna skulle trivas i våran växtzon?
Kramis

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

pearl1

21 juli 2014 18:44

Hej... Vilken vacker blomma....!!Finns den att köpa i Sverige....??
Ha en fortsatt fin kväll...Kram..

 
Eleonor

Eleonor

21 juli 2014 21:08

Jättefin. Är det första året den blommar?
Håller med, det är faktiskt för varmt!!!
Kramis

http://surridurr.bloggplatsen.se

 
Ingrid

Ingrid

22 juli 2014 07:21

Hej,Eleonor.Svar:Ja det är första ggr den blommar sedan vi planterade den för fyra år sedan.Den växer så det knakar.fniss

http://amandaaflisa.bloggplatsen.se

 
mlisan

mlisan

22 juli 2014 10:20

Så vacker!!

http://mlisans.blogg.se

 
MiaMIMiaaMIa

MiaMIMiaaMIa

23 juli 2014 20:17


Hej
Jag är en självbo, ej självvalt. Så har det varit några år nu helt ok ofta men egentligen är jag inte skapt till ensamhet. Bor i egen stuga straxt norr om Stockholm med mina hundar. Jobbar oregelbundet och är ofta ledig i veckorna. Försöker leva ett aktivt liv men tycker hemskt illa om att vara den som alla tror är såå upptagen så henne ringer vi inte och där sitter jag själv.
Mina intressen ligger mest i djur, natur och skärgård.
Medmänsklighet och omtanke är det viktigaste i livet.
Tänk om några av mina bästa framtida vänner finns här


Min Fritid

Vad jag gör på min fritid
Går kurser med hundarna tränar o tävlar.
Måste ge mig ikast med egen träning, behöver gå ner i vikt.


Om den jag söker

Om den jag söker
Kamrater, vänner, motions sällskap, resesällskap. Någon som behöver mig och som jag kommer att behöva. Allt för att få glädje och skratt i vardagen.


Vad vill jag göra med dig

Vad vill jag göra med dig
öppen för nya upplevelser

http://miamiamia.bloggplatsen.se

 
 linda

linda

23 juli 2014 22:48

,,Tittar in & säger God Natt ,, denna bloggen ,, var så konstig i Kväll,, Men så vacker blomman är , Jag har blivit lite slö i Värmen Så nu är det Natti,Natti,, Linda,,,

http://lindas-bloggjanubloggplatsen.se

 
terriermatte

terriermatte

24 juli 2014 12:16

Hejsan vännen.
Vacker blomma du har och den doftar gott också. Håller med dig det är för varmt ute nu och det är inte skönt längre. Jag vill ha svalka nu. Ha en fortsatt bra dag och var rädd om dig.
Kramar ifrån Marina

http://terriermatte.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gun

24 juli 2014 16:35

Den påminner ganska mycket om den min svärmor tog med från Österrike, den blommade men sent precis innan frosten kom, så Lena i Lyckebo tror inte det här är en blomma för dig, växtperioden är nog för kort..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards