Direktlänk till inlägg 12 juli 2014

LÖVSÅNGARE

Av Ingrid-Kristin - 12 juli 2014 11:00

 


Har vaknat nu varje morgon till denna underbara sång av Lövsångaren.

 

Den väcker mig på morgonen ungefär vid 05:00.

 

Övervintrar söder om Sahara,helt otroligt så långt de flyger till värmen

 

igen.Den som är intresserad kan lyssna på fågelns kvitter   fageln.se

 

Idag har vi betydligt skönare värme +20gr. Har väldigt svårt att sova

 

när det är för varmt.

 

Önskar er alla en trevlig sommarhelg.

 

                                                  
         Kram:Ingrid

 
 
Ingen bild

pearl1

13 juli 2014 13:14

Hej...
Ja, underbart med fågelsång....

 
Eleonor

Eleonor

13 juli 2014 20:30

Fågelliv är intressant.
Det är verkligen inte skönt när det är sådär jättevarmt.
Kram

http://surridurr.bloggplatsen.se

 
 linda

linda

13 juli 2014 21:16

God Kväll,, härlig väckning ,,en lite för tidigt för mig,,Nu är man solo igen ,, tomt,,tyst & så trist,,Men jag åker hem till Ångermanland på onsdag ,, ha en fin kväll Kramiz,, Linda,, saknar bloggspace,,

http://lindas-bloggjanublogplatsen.se

 
 linda

linda

13 juli 2014 22:05

Fel avsändarnamn på kommentaren tidigare ,, sorry,,linda

http://lindas-bloggjanubloggplatsen.se

 
Ingen bild

gun

15 juli 2014 12:25

Hej va roligt att få kontakt med dig, tack för din kommentar. Jag följde dig av och till, det sista jag läste tror jag var att din mor blivit sjuk, hoppas jag inte blandar ihop dig med någon annan..

 
mlisan

mlisan

16 juli 2014 21:00

Fint att vakna till fågelsång!

http://mlisans.blogg.se

 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

17 juli 2014 15:02

Den har vi hos mig också, en liten och nätt fågel med underbar röst. Kramisar från mig.

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards