Direktlänk till inlägg 7 juli 2014

SOMMARTIDER.

Av Ingrid-Kristin - 7 juli 2014 13:00

Hej,nu är jag åter här igen.

 

Saknar faktiskt bloggspace,fastän den strular så mycket.

 

Här är väldigt varmt o kvavt idag.Möjligtvis regn o åska på väg.

 

                                         Kram:Ingrid  

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

pearl1

7 juli 2014 14:55

Hello....
Kul att du är härinne...
Kvavt som attans här trots vi fått lite åska o regn..
Hoppas på mera av den varan...
Ha dé gott i värmen....
Kram..

 
 linda

linda

7 juli 2014 19:34

Hej Ingrid & tack vilken fin bild du har,, jag ar haft bloggen några år tror jag ,, håller med om att det är trist att inte bloggspace fungerar ,, skönt med lite rensning i vädret ,, ha nu en fin kväll,, Kramiz,, Linda,,

http://bloggspace

 
Eleonor

Eleonor

7 juli 2014 23:45

Hej Ingrid. Vad roligt att du är här. Och en jättefin sida har du fått till.
Kram

http://surridurr.bloggplatsen.se

 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

17 juli 2014 15:07

Saknar också gamla kära men ack så besvärliga Bloggspace men denna får duga så länge....

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid-Kristin - 20 januari 2020 20:32

    Längesedan jag var inne på min blogg.Här kommer lite bilder från åren som gått.     Jag är mest inne på Instagram, där mitt konto är  Km 1949. Har inget Facebook.     Jag önskar Ett Gott Nytt År! 2020.      Mvh:Ingrid-Kristin   ...

Av Ingrid-Kristin - 7 juni 2018 21:25


                  Önskar er alla en underbar sommar.                                          Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 20 december 2017 22:28


  Önskar er alla en "Fridfull Julhelg"                                                                                             Mvh:Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 12 november 2017 21:28


                                                              
       Mvh: Ingrid ...

Av Ingrid-Kristin - 26 maj 2017 13:32


  Önskar er alla bloggvänner en riktig skön                              sommar.                                                        Mvh:Ingrid ...

Ovido - Quiz & Flashcards